sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Äitienpäivä ♥

 
 
IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ VIELÄ KAIKILLE IHANILLE ÄIDEILLE !!!
 
 
 
Meillä äitienpäivää on vietetty perheiden parissa, käytiin Nikon perheen
kanssa äitienpäivä lounaalla Huviretkessä, kakkukahvilla Nikon isovanhemmilla
sekä vielä mun porukoiden kanssa mummin luona kahvilla.
 
Oon päässyt itsekkin jo nauttimaan epävirallisesti äitienpäivä huumasta,
nimittäin Niko oli hommannut mulle ihan ikioman äitienpäivä kakun, ja
sain myös kauniin tulilatvan keittiöön. Aamupalakin olisi kuulema tullut sänkyyn
jos oltaisiin menty myöhemmin ravintolaan.. Mun on kyllä pakko hehkuttaa vähän,
MULLA ON IHANIN MIES !
 
Toivottavasti kaikki äidit on saaneet nauttia päivästään !
Tää tuleva mama ainakin on, ja nyt voi ihanilla fiiliksillä lähteä pikku
hiljaa kohti unten maita.. Sweet dreams !
 
 
Essi


ensimmäinen kuva, http://weheartit.com/

4 kommenttia:

  1. Voi miten ihana ele sun mieheltä! :) nätti kakku!!!

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihana mies ;D Herkullinen kaaakku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaa ne miehetkin vissiin välillä yllättää ;) ja kakku oli kyllä HYVÄÄ!

      Poista

Kiitos kun kommentoit <3