maanantai 26. marraskuuta 2012

Sisustushaaveita..

Apua ! Nyt tulis tarpeen sellanen kivan kokoinen lottovoitto..
Eksyin aivan ihanalle sisustustavara sivulle, mikä on täynnä just 
kaikkea ihanaa millä haluisin täyttää meidän kodin...


Tuotteet on melko tyyriitä ja sehän helpottaakin kun löysin sieltä jo vaikka
mitä, mitkä on pakko saada ! Saattaahan se olla että joku tuote
eksyy toivelistalle joulua ajatellen kun Niko on pähkäillyt mitä mulle hommaa.. 

Laitan muutamasta lempparista kuvat tähän ja käykäähän ihmeessä tutustumassa
tuotteisiin, ihastutte varmasti ;) 







Siinä tosiaan vain pieni osa mun lemppareista mitä löysin..

Joku päivä voisin tehdä postauksen myös meidän tän hetkisestä kodista, 
tosin makuuhuone on vielä sen verran keskeneräinen ja muutenkin on pieniä 
juttuja mitä pitää viilata niin voi mennä tuon joulun yli sen tekeminen..
Tosiaan muutin vasta tämän kuun alussa Nikon luokse, joten projekti "poikamies boxista kodiksi"
on vielä vähän kesken... :) 

Noniin mä jatkan tuolla sivulla omia haaveiluja ja suunnitelmia !
Vaikeeta tää on koska oon just sitä "kaikki heti mulle nyt" 
ihmistyyppiä... :D

Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3